dimarts, 3 de febrer del 2015


De vegades em sento incòmode amb el paper d'àrbitre d'una situació que em depassa, de gestor d'uns recursos que no són meus, de controlador d'una natura que és autònoma de l'interès humà. Però aquí em teniu, remenant tot el Bosc de Vicenç com l'altre dia: sí que ens meravellàvem de l'astúcia equilibrista de la petita guineu, però és que ho vol tot! I la resta, també són fills de Déu! Així que la meva intervenció ha estat de posar més drets els pals perquè fauna més arborícola pugui omplir el pap. I així ha estat, amb el grat retrobament d'un mamífer que feia dies que no vèiem, que va ser el primer mamífer mitjà de venir a l'aguait: el gat mesquer o altrament dit geneta. Aquí teniu el video de la seva irrupció




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada